Asystent/ka Działu Obsługi Klienta

pin Miejsce pracy:
Marki
/

GŁÓWNE OBOWIĄZKI

  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Telefoniczna obsługa klientów
  • Koordynowanie i wsparcie w realizacji planu sprzedażowego
  • Wsparcie pracowników DOK i DTH w realizacji codziennych zadań handlowych i operacyjnych
  • Obsługa bieżących zamówień
  • Obsługa dokumentów sprzedażowych (wystawianie faktur, korekt, PWZ),
  • Realizacja wysyłek
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych
  • Obsługa reklamacji transportowych
  • Bieżący kontakt z pracownikami działów operacyjnych i administracji
  • Sporządzanie bieżących raportów
  • Zadania wynikające z aktualnej potrzeby działu

OCZEKUJEMY

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • samodzielność w działaniu,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość środowiska ERP i pakietu Office,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami

OFERUJEMY

  • umowę o pracę na pełny etat,
  • atrakcyjny system motywacyjny,
  • dynamiczną pracę w rozwijającej się firmie,
  • miłą atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Asysten/ka Działu Obsługi Klienta".

Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:

Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Markach w celach rekrutacyjnych.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.