Asystent/ka Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy:
Marki
/
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Telefoniczna obsługa klientów
- Koordynowanie i wsparcie w realizacji planu sprzedażowego
- Wsparcie pracowników DOK i DTH w realizacji codziennych zadań handlowych i operacyjnych
- Obsługa bieżących zamówień
- Obsługa dokumentów sprzedażowych (wystawianie faktur, korekt, PWZ),
- Realizacja wysyłek
- Bieżąca aktualizacja bazy danych
- Obsługa reklamacji transportowych
- Bieżący kontakt z pracownikami działów operacyjnych i administracji
- Sporządzanie bieżących raportów
- Zadania wynikające z aktualnej potrzeby działu
OCZEKUJEMY
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy,
- znajomość środowiska ERP i pakietu Office,
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
OFERUJEMY
- umowę o pracę na pełny etat,
- atrakcyjny system motywacyjny,
- dynamiczną pracę w rozwijającej się firmie,
- miłą atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Asysten/ka Działu Obsługi Klienta".
Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:
Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Markach w celach rekrutacyjnych.
Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.

