Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym
Miejsce pracy:
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- obsługę zgłoszeń reklamacyjnych krajowych i zagranicznych branży HVAC
- monitorowanie terminowości oraz etapów realizacji umów serwisowych, kontakt z podwykonawcami
- współpracę z dostawcami zagranicznymi w związku z prowadzonymi reklamacjami
- wsparcie sprzedaż towarów i usług
- przygotowywanie ofert i analiz
- bieżący kontakt, budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
OCZEKUJEMY
- wykształcenie min. średnie (bardzo mile widziane wyższe techniczne, inżynieria środowiska, logistyka)
- dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera – w szczególności MS Word, Excel (analiza danych, tabele przestawne)
- Znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację (stały kontakt z dostawcami i klientami zagranicznymi, również telefoniczny i korespondencja pisemna)
- bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziana znajomość środowiska ERP
- doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji i/lub pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy
- pełną wyzwań pracę w miłej atmosferze
- pakiet szkoleń produktowych oraz z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwoju kompetencji
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres praca@zymetric.pl wraz z dopiskiem "Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym".
Prosimy o dopisanie do przesłanych aplikacji następującej klauzuli:
Jeżeli przesłane dokumenty zawierają inne dane niż te wskazane w art. 221 Kodeksu pracy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekraczających zakres danych wskazanych w art. 221 Kodeksu pracy, przez Zymetric Sp. z o.o. z siedzibą w Markach w celach rekrutacyjnych.
Jeżeli chcą Państwo brać udział w dalszych procesach rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zymetric Sp. z o.o. na potrzeby mojego udziału w innych procesach rekrutacji.

